Aquí i ara només lletres...

dilluns, 22 d’agost de 2016

Notes d'una intimitat profunda...


Travessa l'espai i el temps i vine a sentir les meves notes ardents...;) 

L’ànima et desitja, la pell t’espera amb l’excitació de qui per primer cop reconeix l’essència sublim d’un amor autènticament pur...Aquí hi és, aquí estoy...

És així com et sento...com una nota d'una música ardent que va per dins...Deu ser així, des de la distància, que és possible, sinó et cremaria amb la meva fe ardent en tu.

El gin tònic glaçat de fa uns instants, ara es desfà lentament en imaginar unes lletres que no aconsegueixo escriure, notes d’una intimitat profunda...

Travessa la foscor de la nit, el temps etern d’una recerca persistent, infatigable...

Travessa l’humit flux amb l’escalf del teu discret lideratge, determinat d’excel·lències tangibles com l’amant insaciable...

Mira’m, amb l’iris seductor del teu esperit ric en silencis. Anhelo el cor callat que l’impulsa...Sé que és allà, perquè quan em mires sempre somrius, sense dir res més...Estimo el teu to sempre rigorosament amable...

Comparteix amb mi aquest instant tan teu! 

El que donaria per sentir la música dels teus llavis pronunciant les paraules del què estàs pensant....!

Travessa el límit, aquesta línia imaginaria que a vegades t’atura. Et vull tota de cop sense mesures...La teva fermesa lliurada en mi, el xoc vital d’energies que s’atreuen, la incertesa d’una improvisació neguitosa, la gosadia del teu atreviment, la sorpresa de les teves fantasies. Ho vull tot...

Em rebel·lo, l’actitud és ben decidida i una mena de crida fonda et repte temptadora... Explora’m quan em trobis de nou i fes el camí segura perquè allà on no hi hagi llum, el meu amor verdader, t’acompanyarà sempre amb el fogós calor d'aquestes lletres, avui quelcom més sonores...

Travessa’m amb la delicadesa del primer despertar juntes i com si fos l’última nit que em xiuxiuegessis que m’estimes...

Travessa’m perquè pugui sentir que ja sóc teva, nua i diluïda en el teu foc poderós

Sí, això ho vaig pensar ahir...Es pot canviar el destí, sí, només tu ho pots fer.

Travessa’m...