Aquí i ara només lletres...

dimecres, 24 d’agost de 2016

Nua cavalca l'amor cap al seu amant





Ja saps qui sóc, què faig i com aconsegueixo allò que vull...
Són reptes relativament factibles

El teu amor és el repte inabastable, aquell que s'explora amb creativa perseverança per satisfer-lo cada dia i no s'acaba mai...

Potser les meves lletres no són visuals cada nit, però tu ets amb mi sempre...Te pienso mucho más que te escribo, y pensarte es aún mejor ... Perquè vaig nua i lleugera

El món està molt agitat allà fora...masses fronts oberts per reconstruir valors, dignitat, drets, i esperança...A vegades vull pensar només en mi i oblidar que hi han els altres, els seus conflictes, patiments i decadències...

Necessito viure en el meu propi ecosistema per retrobar-me amb les coses senzilles i boniques, amb la originalitat del ser,  una autenticitat natural de paràmetres identificables, vertaders, fiables..i.així és com després puc tornar-hi al món.

Saps perfectament que t'estimo sense cap límit, ni condicionant, sóc irreverentment teva,  tu fas la teva vida i jo que m'alegro que la gaudeixis plenament essent tu mateix amb pau i equilibri. Et desitjo tots els èxits i la joia del goig...Si em vols al costat per ajudar-te en el que sigui hi seré si m'ho demanes..i res del que faci i passi canviarà res per aquest fet. La teva felicitat m'importa molt, però l'has de decidir tu com la vols viure i quins actius hi juguen per fer-la rica, diversa i sostenible al llarg dels anys...Ens fent grans d'edat, però l'amor no és fa vell si no cada instant més imbatible, s'adapta, evoluciona i encara és més rebel d'intencions...

Sí, és un amor singular, bé no et sé estimar d'una altra manera.

Confesso que en dies com aquest... m'agradaria poder besar la idea del'amor que sento per tu, i fer-la física, carnal, humanament present dins l'espai d'un temps a soles amb tu...

És el que té ser un animal socialitzat...a vegades la fera s'aixeca, i té ganes de mossegar ben fort al seu subjecte de desig ...els llavis, el coll i anar baixant fins assaborír-ho tot absolutament tot...

Tinc por que un dia em diguis que em vols així...No sé si podré aturar la bèstia i et devori famolenca de desig ... El risc pot ser letal ;)

Ara penso el teu nom com un ressò profund

T'estimo rebel