Aquí i ara només lletres...

dilluns, 24 de desembre de 2012

Nadala especial...




Abraça'm, se'm fa tan dolç el teu bes,
abraça'm, més tendre no tenc res més;
et veig un instant,
i omples de festa el record;
el teu deix, estrany,
em torba i em pren el cor.

M'agrada tot el que em fas, el que em dius,
però encara m'agrades més, si em somrius...

No t'estiguis mai
de dir que vols estar amb mi,
tu, amorós i tendre amic...

V.O
------------------

Abraça'm aquesta nit i vine amb mi 
a aquest ball glaçat sense el teu alè...

Abraça´m en el pensament i fes que el somni 
em porti el teu intens escalf...

Abraça'm en aquest mar de gebre enmig del bosc
i acaricia'm amb els teus flocs de neu...

Ja és Nadal...i penso en tu
Perquè mai t'oblido, ni et deixo per després
sempre vas amb mi...

V.Adpt
-----------------------