Aquí i ara només lletres...

dilluns, 14 de maig de 2012

La nit i el dia Del #15M a #12M d'Ellas...El contrast


Aquesta imatge del moviment si que es bona...
Recordar sempre és bo....A mi m'agrada quan em resulta agradable o quan m'ensenya, i en aquesta ocasió fins i tot,. em provoca arribar a una conclusió.

Ha passat 1 any des de llavors i Què és el que ha canviat realment?

La bona pràxi del contrast a peu d'àgora...Sólo para tus ojos, pero ¡Escucha!

La nit i el dia de les veus de les dones joves a l’acampada de BCN 18 i 20 maig 2011. El que es reivindicava llavors, és vindica ara i ja és ¡¡Urgent!! 

Recordem als i les "honorables" que demà el President del Govern anunciarà més i més retallades...i seguim sense aturar la deriva, tot segueix igual, o al menys aquesta és la percepció. Quin futur li espera a Catalunya? Cuidado! Que la percepció esdevingui en "veritable" realitat...Anem a per un govern de concertació pensant en el país o a per un consens per crear nous equilibris de poder....?  El temps ho dirà.

A vegades em pregunto....Què és real i què no en un sistema en el que s'amaguen les dades, no s'explica tota la veritat, i es llancen cortines de fum...per guanyar temps?

Jo no tinc totes les respostes, potser entre tots, entre més, les podríem trobar, la qüestió és i un cop les tinguem clares Què farem? No ens resignem. Arrisquem 

Première étage 18 de maig 2011.







Second étage 20 de maig 2011




Con la cortesía de Dones en Xarxa. Una chicas inquietas siempre en primera línea.